onsdag 3 september 2008

försäkring Bakat...

igår så hade vi besök av ett försäkringsbolag som berättade om försäkringar och vi tog dom istället på albin, får se om vi ska ta det oxå på oss, men det var mycket bättre vilkor och utbetalning om det blir så....

idag har jag bakat... snickers kakor, får se hur det blir har aldrig gjort dom förut, ska bli intressant hehe får smaka dom sen och se om dom går att äta. kanske blir att baka mer sen beror på hur kinkig albin är, han är väldigt mammig och pappig just nu och vill bara vara uppe, men jag tänker ju inte ha honom i bärselen jämt och framför allt inte när jag bakar... han väger ju 7505g nu när vi låg inne så det är lite och bära på och min remautism har ju satt sig i ryggen så det är inte bra för mig att bära på honom heller...
men jag tycker det är bättre för honom och inte lära honom att vara i bärselen jämt och ständigt är bättre med vagnen, ja jag vet att det är jätte mysigt att ha honom nära sig hela tiden, men jag tycker inte det är rätt mot honom, för framtidens skulle... man vill ju ha lite egen tid oxå!!!!!

Blir att ta det lungt idag/ikväll, ska se sjukhuset sen vid ½8 tänkte jag och sen kanske tessan skulle komma bort en sväng ikväll så vi skulle fika och snacka lite =))

nehe nu ska jag lägga in lite bilder på datorn och sen kanske in på bdb eller om jag väntar till kvällen,. får se hur det blir

Ha de bra!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han är säkert i en utvecklingsperiod, då vill dom vara nära för att tanka trygghet.

Anonym sa...

intressant de där med försäkringar, vi hade nämligen också besök från ett försäkringsbolag, men vi valde www.livkompagniet.se istället eftersom villkoren var bättre