fredag 19 september 2008

stan och ännu större stad

idag har jag varit på stan med Tessan och vi kollade lite tessan köpte lite, ja jag med, köpte ett par vantar till mig, och ett tidningställ jag ska ha vid sängen som jag ska ha allt mitt "skit" i hehe... så jag slipper att ha det på golvet.

i morgon så åker vi till Norrköping, ska upp och käka middag i morgon kväll med min pappa, Eva och min faster och farbror, ska bli riktigt trevligt, och god mat blir det =)) ska försöka komma ihåg att ta lite kort så ni kan gå in och kolla på BDB sen.

och sen i morgon på dagen så ska vi gå på stan och göra den osäker... hehe om inte annat göra av med lite pengar.. hehe.. måste ha en overall till albin och sen bodys och strumpor och några tunna byxor typ strumpbyxor bra att ha under overallen nu när det inte är så kallt...

nej nu ska jag lägga lilleman men ha de bra allihopa!!!

ses efter helgen!!!

Inga kommentarer: