onsdag 10 september 2008

Elvan och besök

igår var vi på elvan, albin var för första gången jag har ju varit innan men dock var det ju några år sen. men han tyckte det var intressant med så mycket barn och liv och rörelse, och sångstunden var jätte kul, han for med armar och ben och skratta.
när vi skulle gå till bilen så somnade han som en stock vaknade till när jag satt över honom i stolen men somnade på vägen hem igen.

sen på kvällen så kom Tessan och hon hade barnen med sig, hon var barnvakt, har nog aldrig varit så mycket barn här hehe... och barnsäkert är det ju inte än här.. hehe...
vi snackade lite och fika.

lilleman var så övertrött men sova nej det ska man ju inte... han somnade vid 10 tiden och jag la in honom vid halv 11, och då orkade inte jag hålla ögonen öppna heller.

(Tessan jag kommer förbi idag, Andreas blev sen till jobbet så han hann inte med och svänga förbi men jag kommer med den idag)


Idag blir det att åka in till stan och hämta ett bord åt pappa, och sen ska jag träffa Malin på stan och sen blir det att åka hem och fixa lite så vi får in alla grejor som pappa kommer med ikväll, okej ställer dom på vinden men måste ställa i ordning där uppe först. sen blir det att kanske åka bort till tessan hon ville ha lite hjälp med veden, eller hehe andreas ska hjälpa henne hehe.

nehe om man skulle passa på att äta lite innan albin vaknar igen, sen blir det att duscha, vågar inte hoppa in innan han vaknar för då vaknar han säkert när man står där med schampoo i håret och man vill ju inte väcka andreas, han har ju jobbat inatt.

ha de bra kanske uppdaterar ikväll.

Ha de bra!!

Inga kommentarer: