söndag 21 september 2008

Handlat fest

Igår åkte vi ju till Norrköping och när vi kom upp så fixade vi i ordning och lite och sen knallade vi upp på stan, hittade lite till albin rabblar upp det senare... och sen gick vi hem och gjorde i ordning maten till kvällen för då skulle vi fira pappa, min faster, Farbror, Eva och sofia var med, jätte trevligt =))

Sen idag så åkte vi till Ingelsta och först till Media Market och där hittade vi tandborstar billigt så vi köpte oss ett bubbelpack så vi fick en varsin, ja sådana på batteri, jag har aldrig haft en sådan så ska bli intresant och se hur det är.
sen gick vi upp till maxi och kollade där, gick in på Lindex och hittade massor till albin, (rabblar detta och senare) och sen gick vi till skopunkten och kollade hittade skor till mig så jäkla sköna alltså... =))

och sen gick vi ner till bilen och åkte till pappa och käkade och packade och åkte hemåt...

så nu är vi hemma igen och packat in allt som vi handlat och plockat upp allt...
Borta bra men hemma är bäst... det stämmer...
ska kanske upp till pappa i helgen som kommer när andreas jobbar... men får se...


ja nu ska vi rabbla allt vi köpte:

Strumpor till albin
bodysar
pyamas
blöjbyxa med eld i baken
en overall
mössa och fuskpolo till albin så han inte ska frysa i vinter... (om det nu blir kallt.... men jag hoppas det nu)
skor till mig
reflex överdrag till vagnen
smilisar som är reflexer
tandborstar till andreas och mig
fotoficka som går att sätta på väggen/dörren el dyl.
spargris till albin som är i camoflage

ja det var nog allt tror jag, men kolla in BDB:n så ser ni hur det ser ut oxå... =))

Ha de bra allihopa!!!

Nu ska jag snart lägga albin och sen ska vi lägga oss oxå....

Inga kommentarer: