söndag 21 december 2008

Super bra dag i dag och i morgon mysdag!!!

Idag har varit en mycket trevlig dag, åkte in till stan och fixade andreas julklapp från albin och sen handlade jag lite på Willys och sen åkte vi till Malin, Rikars, Lucas och Jenna och även Malin och Amanda var där var super trevligt!!

sen åkte albin och jag ner till stan, skulle köpa julklappar av Lions men dom tog slut innan vi var framme, men får vara tidigare nästa år!

så vi åkte hem istället och hemma så var andreas vaken så han fick komma och ta albin så jag kunde gömma hans julklapp i källaren hehe. Så hämtade den när han åkt och jobba så jag kunde slå in den, så nu ligger den i påsen med alla andra julklappar.

albin har varit super go idag för han sov ju faktiskt inte så jäkla mycket i natt som var.
och med tanke på att jag inte vet hur natten som kommer bli så blir att se klart filmen Heartbreak hotell och sen krypa i säng.

Imorgon hoppas jag åka till Blackstad en sväng i alla fall och lämna en födelsedagspresent och sen ska vi åka in till stan sen ska hämta nyckeln till lägenheten i morgon =)) **JIPPI**
Och sen ska vi på kalas ska bli så mysigt =))

sen blir det att kanske åka hem i mellan men det tror jag inte för klockan 21 ska vi vara på stan och se om man har vunnit något på jullotteriet. har 2lotter i alla fall alltid något.

nehe nu ska jag hämta mig något och dricka och kolla färdigt på filmen!!

Natti natti på er!!!!

1 kommentar:

Robin&FannysMamma sa...

Va goooo du e! Klart jag vill å kan träffas imorrn! det är bara att dyka förbi, slå en pling! Kraaaamen!