lördag 20 december 2008

dagen idag

Ja idag har jag och albin varit inne i stan och vi träffade Tessan och Melvin och vi var på Ö&B först och sen knallade vi ner till stan, jag hittade 2par skor, ett par till albin och ett par till mig, 50:-/styck var inte farligt tyckte jag =)) hoppas bara att albin kan ha dom sen... hehe
och det var en mycket trevlig dag på stan med er!!!! VI SES JU ALLDELES FÖR SÄLLAN!!!! men blir mer när vi kommer in till stan igen =))

Sen hemma igen så gick det inte bra (innlägget innan) vad det är kommer jag inte gå in på... men jag blev bara så jä*la besviken okej det är inte något märkvärdigt men jag ville så jäkla mycket... men min vilja gick inte igenom... **suck** men men hoppas det kommer fler chanser...

sen blev det bättre andreas och albin badade och han bara älskar det.... ja albin alltså hehe. och sen fick han lite gröt och nu sover han okej jag ska inte säga förmycket för natten som var den var inte ROLIG!!!!

andreas har åkt och jobbat suck jag har sagt det förut och jag säger det igen jag vill att han byter till dag!!! men men kan inte få allt!!

i morgon så ska vi till Ö&B vi ska kolla igen har funderat på en sak kunde inte bestämma mig i dag men vill inte skriva här vad det är... men blir nog att åka och köpa det imorgon, ska även passa på att kolla på en STOR badbalja till albin, vi kommer ju inte ha badkar i nästa lägenhet så får ha en badbalja ist. sen blir det att köpa lite fika oxå, och sen bär det av till Malin och Jenna, och jag hoppas oxå att Malin och Amanda kommer vore mycket trevligt =))

Fasen ska bli så skönt att komma in till stan och då har man chans att träffa folk oftare och det gillar vi =))

Nej nu ska jag fortsätta att surfa lite... sen är det sängen som gäller...

Inga kommentarer: