torsdag 18 december 2008

Sammanfattning!!

Ja nu har man legat på latsidan ett tag hehe ialal fall i bloggen.

ja vad har hänt då i måndags så var vi på våran fyndrunda och sen till öppna förskolan och det var massor av tomtar och vi fikade och sen bar det av hem igen.

i tisdags så åkte jag in till stan och hängde på låset på Jysk men det hjälpte inte det var slut det jag skulle ha. men jag hittade lite annat =))
sen åkte vi till Öppna förskolan i Törnsfall och vi fick tårta och fika och barnen fick en julklapp =)) så snäll ann-christin är =))

i onsdags så bar det av in till stan och vi fika med Zandra, Leija, Matilda & Naomi, alltid lika trevligt =))
sen gick albin och jag upp till sjukan och hämtade snarkningsapparaten jag skulle ha på natten, och sen på vägen till Bilen gick vi förbi blomsteraffären och köpte en ros till andreas, vi har ju varit tillsammans i 3 år.
sen åkte vi in till stan och andreas hade avslutning på hemvärnet.
sen bar det av hemåt..... och sova...

idag torsdag så åkte vi in till stan och jag och albin åkte och lämnade snarkappapparaten och sen mötte vi Mira och Joel och vi gick ner till Liten och stor, och sen gick jag in på BVC en sväng och prata med Susanne och hon trodde att albin kanske hade en släng av magsjuka så vi gick ifrån liten och stor, som tur var så hade han legat och sovit i vagnen hela tiden innan han vaknade precis som jag kom tillbaka från BVC så vi gick en sväng på stan och sen gick jag till Albins farmor och farfar och andreas mötte upp oss där, så vi fick lite mat och sen åkte vi till kvantum och andreas sprang in och handlade lite snabbt och sne åkte vi hem, och andreas hade gjort så fint här hemma han hade städat och packat lite medans vi var inne i stan.

nu ska vi käka ett par mackor och sen ska vi alla tre sova... ja albin är vaken fortfarande men han somna förut men sen behövde han bajsa lite som sagt han är lite dålig är magen men han är mycket mycket bättre idag =)) så jag tror inte det är magsjuka.

i morgon så ska vi in till stan och handla lite och på lördag om albin är bättre ska han och jag in och träffa tessan och melvin gå på stan och kolla lite och fika =)

nehe nu ska vi käka lite goda mackor =))

ha de bra allihopa!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars lilla Albin som har blivit sjuk. kramar