tisdag 2 december 2008

ibland....

ibland önska jag att andreas hade ett annat jobb alltså 7-4 och inga helger... skulle vara skönt... men man kan inte få allt...

finns fler saker jag önskar mig men dom tänker jag inte tala om här...

albin ligger i sängen och skriker... och han somnar nog snart, ska inte ge mig idag.. okej jag har ont i huvudet som vanligt men det är inte farligt (hoppas jag) ska gå och ta mitt blodtryck någon dag nu framöver tror det har blivit lite högt igen så är nog därför jag har ont i huvudet dagarna i enda... men det stoppar inte mig, iof har man haft det i snart 2 veckor så börjar man bli van... men det skär i hjärtat när han skriker.... det är jobbigare än huvudvärken....
men jag vet inte hur jag ska göra för att få honom att sluta äta på natten... han använder ju inte napp heller

nehe nu ska jag kolla på tv och kolla kontot och betala en tradera aktion oxå...

hade bra!!!!

1 kommentar:

Johanna sa...

ger du honom gröt innan han lägger sig?? vi fick det rådet på bvc att ge en portion gröt straxt innan läggdags och så välling i sängen så håller dom sig mättare. linus vaknar en gång på natten och får då en flaska välling sen somnar han om och vaknar igen på morgonen. han använder ju inte heller napp utom att leka med:)