lördag 13 december 2008

.....

Nu har vi varit inne i stan och käkat lite pizza och sen har vi varit och hämtat lite kartonger oxå =)) var behövligt, blir inte att packa något ikväll men i morgon hoppas jag andreas mår bättre så vi kan packa och rensa lite, hehe vi har bara bott här sedan i maj men det är behövligt att rensa lite i alla fall hehe.


Ringde det där telefonsamtalet igår... och när jag lagt på så skratta jag för mig själv........ hahahahaha ni fick på ****************** hahahahahahaha...
Anonym, nu har jag inte sagt för mycket va?? hihi...

ja nu kollar jag på Dansbandskampen, ska se klart på det och sen ska jag försöka få lilleman och sova... vilket inte är det lättaste... suck vet inte hur jag ska få honom att sova och nej han äter inte gröt så jag kan inte köra med det...
JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT SÅ JAG KAN STORKNA!!!!!! snark!!!!

Inga kommentarer: