söndag 7 december 2008

sömn...

Stackars albin har inte sovit mycket inatt och inte jag heller, albin har hostat och roslat hela natten nu sover han i vagnen och jag får passa på att lägga mig sen när andreas går upp, just nu går andreas och jag bara om varandra men han går upp och jag lägger mig, sen går jag upp och han åker till jobbet ungefär... blir nästa vecka blri det bättre när han har kort vecka men sen på helgen så har han övning så då är han inte hemma heller.... och då åker jag till pappa som det ser ut som för andreas behöver bilen till övningen så jag tänker inte sitta här och uggla ute i skogen... ska bli så skönt att komma in till stan

jag kanske åker redan på torsdag till pappa eller på onsdag kväll får se hur det ser ut...

1 kommentar:

Malin sa...

Läste att de hade brunnit på Johannesbergsvägen i västervik.. va de inte dit ni skulle flytta? Kram malin