måndag 29 december 2008

längtan!!!

Åh jag bara längtar!!!! Jag vill att det ska bli den 10 januari så vi kan flytta in till stan igen ska bli så jäkla skönt. åh jag vet precis hur vardagsrummet ska vara och vi är överens =)) så ska bli så skönt att få i ordning jag hoppas bara att vi får lite hjälp att plocka upp i alla fall det nödvändigaste =)) vore super bra så vi slipper bo i kartonger med albin det märks på honom nu att han bli lite fundersam att vi packar ner saker här och lägger dom i bilen och sedan åker vi in och packar upp i nya lägenheten stackarn det måste vara snurrigt för honom.
men han ska ju inte vara med i alla fall när flyttlasset går så det är ju skönt =))

nu har jag pratat i telefon ett tag men vi tog ett break men ska snart prata igen =))

men ska snart sova, vet ju inte hur albin sover med tanke på att andreas jobbar... han brukar ju vakna oftare då.... men han jobbar ju bara nu måndag och tisdag natt och sen är han ledig fram till söndag natt och sen jobbar han inte förens onsdag natt och sen ledig igen så det ska bli skönt =))

nehe nu ska jag fixa lite mat till albin i natt så det finns en flaska går ju åt ialla fall men gör två så jag vet det beror ju lite på hur han sover hur mycket som går åt. men han åt bra med gröt förut men han somnade lite oroligt så tror han vaknar flera ggr inatt, går in med den inställningen ialla fall.

nehe nu ska jag ju sluta skriva... hehe

ha de bra allihopa!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

har ni bestämt när ni flyttar ännu så jag vet när jag ska vara på alerten?? ;-)