tisdag 9 december 2008

....------....

Jaha nu har man varit på lat sidan ett tag men vi har sovit om varandra här... men i natt som var så sov albin jätte bra så får se hur natten blir, andreas fick hoppa in och jobba i natt... suck dessa noll pass är så jävla trött på dom!! men han kör ett kort pass i alla fall så det är skönt men han kan inte följa med till elvan i morgon så det är lite tråkigt men jag kanske får med mig en annan i alla fall så det är lite skönt att slippa gå själv...

idag var vi på elvan oxå och det var super mysigt =) det var avslutning. så i morgon är det fika och lite.

sen i morgon ska jag och albin gå och göra i ordning julkorten ska bli härligt att få dom klara =))

ha de bra allihopa nu ska jag gå och sova mig, eller ja det blir nog lite jobbigt och GÅ och SOVA så jag ska lägga mig och sova. Natti natti =))

1 kommentar:

Robin&FannysMamma sa...

Du är så duktig som orkar fara på öppna förskolan! jag skulle vilja vara sån men jag har svårt för att träffa nytt folk..å särskilt då det blir mkt folk..har dåliga erfarenheter från öppna förskolan...=(
När kan du träffas i helgen? =)