söndag 14 december 2008

Idag har vi rensat och packat lite, vi flyttar ju i januari.... ska bli så jä**a skönt att komma in till stan igen...
och albin gillar att vara med och packa, dock var det roligare att leka med lådan hehe


och sen åt albin gröt idag, jag var tvungen att försöka igen, och han älskade det hehe jag hade ju bytt märke oxå tills denna gång, och det gick mycket bättre och han somna vid 8, och nu är han vaken igen... suck jag blir så trött på att han inte sover... jag förstår inte varför.... andreas är inne och ska försöka få honom att somna om, får se hur det går...
annars så satt vi och kolla på 2:an den här dockumänteren om Thomas Qvik, är rätt intressant.
nehe nu ska jag se hur det går för andreas albin skriker och skriker i alal fall... det hörs...

Inga kommentarer: