tisdag 23 december 2008

igår var jag ute i blackstad en sväng hos Nanna och Fanny och fika lite och snacka och sen lämnade jag även födelsedagspresenten och vad kul att du gillade presenterna =))

sen åkte man hem och käka lite mackor lite snabbt och sen åkte vi in till stan och fick nyklarna till lägenheten sen åkte vi på kalas, andreas mormor fyllde år, alltid trevligt att vara där =))
sen åkte vi till Malin och hämtade gåstolen jag köpte av henne, köpte även lekfilten =)) perfekt =))
sen åkte vi hem och hämtade köksbordet, två stolar och lilla soffbordet och åkte till lägenheten, när andreas burit upp det så åkte vi till teamsportia och köpte oss en crosstrainer våran julklapp ihop =) och sen kom andreas mamma och pappa till lägenheten så Ulf hjälpte andraes att bära upp den lilla kartongen hehe ja den var rätt klumpig och vägde 45kg. men upp kom den =))

sen efter en stund där så åkte andreas, albin och jag till Accapulco och käkade =) sen var allihopa så trötta så vi åkte hem och albin åt gröt och sen somna han vid halv 12 och sen vakna han för morron vid halv 6 **snark** men då då kom jag iof upp och duscha för vi har knappt någon olja kvar, så jag fick duscha lite varmt i alla fall i början. ska åka bort till hyresvärden så jag är där när hon kommer och säga till att vi behöver olja är bättre än att ringa speciellt på morron.

sen ska jag hem och käka lite tillsammans med andreas och sen blir det att packa bilen och åka in till stan =)) vi ska till lägenheten och sen ner till stan och köpa dom sista julklapparna.
Nej nu ska jag fortsätta ska ge lilleman lite gröt och sen torka mitt hår sen är det dags att åka.

Ha de bra allihopa!!!

Inga kommentarer: