söndag 7 december 2008

idag i morgon

idag har vi tagit det lugnt hela dagen och när jag hade väckt andreas så gick jag och la mig och jag sov i nästan 3 timmar var rätt skönt kan jag säga...
sen när jag vaknat så började vi med maten och det var så himla gott... jag har en super duktig kock här hemma =)) han kan laga mat, och det är ju inte helt fel =))
och sen somnade albin vid klockan 9, så jag ska straxt sova här oxå har som sagt inte sovit så mycket dom senaste dygnet.

och i morgon blir det att kanske ta en promenad på dan om det inte regnar för då går jag inte ut vill inte bli mer sjuk....
sen ska vi åka in till stan och medans andreas är på hemvärnet så ska jag åka och köpa nya flaskor till albin och sen hämtar jag andreas och åker sen till Patrik och Catta vi skulle dricka lite glögg och til det skulle det bli lite tilltugg så får se vad det blir =)

____________________________
Anonym: nej jag ska inte skriva för mycket hehe därför skrev jag som jag gjorde =))
Nanna: det är inte så farligt som det låter, jag har en depp period nu bara
Malin: jo det är johannesbergvägen vi ska flytta till, men det huset det brann i ligger 3 hus bort från det vi ska bo i. men man blev ju lite nervös innan man visste vilket hus det var.

Inga kommentarer: