torsdag 27 november 2008

vilken underbar dag =)

Ja bättre dag får man leta efter, telefonen ringer och det är läkaren i från linköpings Universitetssjukhus, dom har fått provsvaren... albin har inte sjukdomen, en stor sten från hjärtat försvann kan jag säga!! ja jag hade älskat honom lika mycket även om han hade haft sjukdomen men nu gör det dä mycket lättare =)
och det är det bästa med denna dag...
men det finns två grejor till som har hänt i dag som är super =)
vi skrev kontrakt på lägenheten idag så nu är den vår from 1 januari 2009 =) och vi flyttar i mitten på Januari =)
och sen sista är att idag har jag träffat Fia det gör vi allt för sällan!! vi träffades vid åhlens och vi gick en snabb sväng på stan och sen följde hon med till nya lägenheten och sen åkte vi hem till oss och vi käkade mat och snackade och nu har hon åkt men vi ses igen nästa vecka =)

så nu är det bara en speciell person som jag ska se till att se oftare eller vad säger du SYS?? fy fan vad jag saknar dig!! att vi skulle bli sjuka tills vi skulle åka ner är så jävla tråkigt, men man inte kan göra något åt, men i januari måste vi ses och antingen du komma upp eller jag ner...

nehe om man skulle passa på att se Ghost Wisperer och sen ska jag sova om min lilleman vill sova vill säga och att min mage tillåter det så nu säger jag godnatt!!!!!

Inga kommentarer: