lördag 8 november 2008

Längesen...

Ja nu får jag bättra mig... har inte skrivit på en vecka... NU MÅSTE JAG BÄTTRA MIG...

Idag testa vi välling och det var populärt än så länge... hehe vi kör fifty fifty med välling och ersättning

ja i alla fall veckan som gått vi var ju uppe hos pappa och i måndags så gick jag och albin på stan en sväng och köpte papper på claes ohlson så vi kan trycka tröjor och sen gick jag förbi körskolan en sväng....
sen i tisdags så trottsade jag och albin dimman och åkte till Lkpg och träffade madde en snabbis och vi gick på Ikea och sen på Ikano och jag hittade en Tomte dräckt åt albin BILLIGT så det var super tyckte ja =))
och sen åkte vi till Valla och hämtade marina så vi hann och ses en sväng, vi åkte till Norrköping igen och till Maxi och skulle fika och det var inte någon höjdare vi båda blev besvikna... men fick ju träffas och det var ju huvudsaken...

sen när vi kom hem så väntade vi in pappa och jag skulle skriva ut trycken till tröjorna men patronerna var slut i skrivarn så vi åkte till Mediamark och skulle köpa nya men det slutade med att pappa köpte en ny skrivare och vi fick pappas gamla =)) TACK =))
men den nya skrivaren pappa köpte var super snabb och bra =) och super bra blev trycken i alla fall på pappret =))

sen i onsdags så gick albin och jag upp på stan en sväng och jag köpte ett kort till pappa och sen en mugg som det står på Världens bästa pappa på.
och sen köpte jag en tårta oxå, vi kan ju inte åka upp på söndag när det är farsdag så vi firade det på kvällen när andreas kom.
När vi kom hem från stan så började jag att trycka tröjan till pappa och det blev jätte bra =)) och han blev glad =))

Det var jobbigt att åka från Norrköping, nu när vi var däruppe i 5 dagar så känns det att man saknar "stor" stan alltså... men trivs ju i västervik med... det är ju inte det men jag hör ju mer hemma där uppe det känns men man kan ju inte få allt jag kan ju inte tvinga andreas och flytta och byta jobb och flytta från allt bara för att jag vill flytta... men jag skulle vilja ha egen bil så man kan åka upp när som... det skulle var väldigt skönt... men som sagt kan ju inte få allt.

men tillbaka igen... vi kom hem sent på onsdag kvällen och i torsdags så var det in till stan och knalla med Malin och Jenna innan Föräldragruppen som börja vid 1. efter det så åkte vi hem och åt go mat =))

Igår fredag så åkte jag in till stan på intervju vid 9 på morgonen, hoppas man kan få några timmar iaf.
sen så hade albin en sådan här sova dag... han sov mest hela dagen och det gjorde jag med kan jag säga... albin somnade andra gången vid halv 2 på Em och jag gick oxå och la mig och jag vaknade vid kvart över 5, var rätt skönt att sova, andreas tog albin han tyckte jag behövde sova och det var ju rätt =)) och fick maten serverad =) mums Chiliconcarne med ris, var riktigt mums... =))

idag så åkte jag in till stan och kollade lite priser på bilder och julkort och köpte strumpor till albin som han ska ha till tomte dräckten... måste ju ha strumpor som passar på kortet.
sen träffade jag Malin av en ren tillfällighet hon skulle handla farsdags present så albin och jag hänkade på... =))
sen åkte vi hem och på vägen i almvik så hoppade fram en älg och det var ju jävligt tur att det inte gick fort... men det var förbanna* nära kan jag säga... men vi klarade oss och älgen oxå så det var ju bra =))

jag hoppas vi kan lösa så vi kan åka den 20:de jag och albin det skulle vara så jäkla härligt att kunna åka!!!!!

nehe nu ska vi börja med maten här snart andreas jobbar ju hela helgen alltid lika roligt... **Not** men han jobbar ju varannan helg så det får vi leva med... skulle vara skönt att ha honom hemma.. men man kan ju inte få allt..

Inga kommentarer: