tisdag 18 november 2008

dagen idag....

Idag så var jag och albin varit på öppnaförskolan, men albin var inte kry alltså så åkte hem, sen så fick albin vara hemma hos andreas och jag åkte in till röntgen och röntga händer och fötter så vi får se vad dom säger sen...
sen var jag på mödra en sväng...

sen åkte jag hem och hämta andreas och albin men han gå upp en sväng, och medans jag var borta så har andreas sänkt albins säng, så nu är det absolut ingen risk att han trillar ut =)) okej det var det ju inte innan heller men han började komma på att man kan hänga sig och dra sig uppåt, men sen åkte vi in till andreas mamma och pappa för albin skulle vara där en sväng för andreas och jag skulle iväg en stund. och det gick jätte bra hos farmor och farfar som vanligt =))
sen när vi kom tillbaka så käkade vi lite och sen körde andreas hem oss och han åkte in till stan igen för han skulle ju jobba, men vi kom hem för ca en timme sen.

albin vill inte sova idag heller... hoppas han sover inatt han sov ju inte i natt som var kan jag säga, han somna vid 8 men vakna vid halv nio nio någonting och sen somna han en halvtimme på min arm i min säng och sen var han vaken till 4 i natt och somna och vakna vid 6, sen har han sovit sammanlagt en timme i dag på dan....och han är lite snorig och har feber ikväll igår hade han bara lite förhöjd temp men ikväll har han feber så blir nog inte mycket sova i natt men hoppas man får sova lite i alla fall.
hoppas han blir bättre och jag oxå för den delen så vi kan åka i helgen.... JAG VILL DET JAG VILL ATT DET SKA BLI AV JAG VILL ÅKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

för nästan helg ska vi på dop och sen helgen efter det så jobbar andreas och helgen efter det så är det troligtvis övning och helgen efter det så jobbar han och helgen efter det är det jul.... ja det är ju faktiskt bara 36 (snart 35) dagar till Julafton och till albin blir 7 månader, och om en vecka blir han ½år, gud vad tiden går fort...

nej nu ska jag ta mig lite chips och sen ska jag se om lille albin vill sova för jag är super trött och har något ont i huvudet för jag har oxå feber så jag fryser något kan jag säga...

ha de bra allihopa!!!

Inga kommentarer: