söndag 16 november 2008

Bjuden på middag =))

albin somnade vid 8 igår och jag gick och ja mig vid 10 tiden och sen vaknade han vid 11 och sen vaknade han vid halv 1 men sen sov han till sex i morse och tyckte vi skulle gå upp men det tyckte inte jag så tog över honom i våran säng och vi mös och lekte lite medans jag vilade oxå och sen somnade han och jag oxå och vi vaknade klockan halv 9 så det var skönt =)) och det behövde jag, andreas har ju lång vecka nu som kommer så han är ju bara ledig onsdag och torsdag och jag åker på torsdag om inte våran förkyldning blir sämre, både jag och albin har börjat så vi får se hur det går men vi satsar på att åka såklart =)) så vi hoppas på att vi inte blir sämre =))

Ja vad händer i dag då jo jag och albin ska in till svärmor och svärfar och jag blir bjuden på middag =)) så gott ska det bli, och sen på kvällen när andreas kommer hem typ vid 8 eller något så blir det pizza hehe han ville ha det,för ovanlighetens skull... hehe och sen ska jag bada i kväll... ska bli super skönt...

så nu ska jag gå och göra i ordning mig och plocka undan det sista i sovrummet så det är klart, innan vi åker in till stan om ca 1½ timme

Inga kommentarer: