lördag 15 november 2008

hittar ingen bra överskrift...

Blir inte att lägga ner bloggen, är ju tre som läser i alla fall =))

idag så var det ljusparty... ja blev ju inte som tänkt men det blev väl bra ändå.... var nio från början och det var två som kom men sen fick jag två betällningar över telefon så blev dom två + min så tre beställningar sammanlagt... alltid något... tack för era betällningar =))

Sen bar det av in till stan och till Willys och handla lite och albin hade ont i magen så vi åkte en sväng till albins farmor och farfar så jag kunde äta lite och lite sällskap är ju aldrig fel =))
och dom hade köpt en jätte fin stol till albin och den var populär kan jag säga =))

sen hem och nu sover albin och jag ska oxå lägga mig snart... har pratat med andreas en sväng och han skulle ringa en sväng till sen och säga god natt... tur han har roligt i alal fall...



1 kommentar:

Anonym sa...

Så söt han är/ kram Tessan