torsdag 27 november 2008

T dagen, och helgen

Gud vad vi har sovit i natt =) så skönt =)) albin fick ju sprutan igår han var jätte duktig skrek lite just för att dom höll fast honom men sen var det inga problem, han fick lite feber igår kväll men är ju inte ovanligt för strutan så han fick en panodil, och som sagt han har sovit riktigt bra inatt =)) skönt...
och när vi vakna så var all snö borta =)) så skönt hehe =)

idag blir det tvättdag STOR TVÄTTDAG ska bara åka in till stan en sväng och köpa en torkställning behöver en till och sen får jag ta med mig till pappa och tvätta i morgon, blir bara en maskin men ändå. pappa är inte hemma när vi kommer i morgon ska hämta honom på kvällen/natten. vi ska till Åhlens en sväng och till Babyproffsen.
vi ska ju på dop på lördag, lilla oliver ska döpas. så vi måste ladda filmkameran oxå och tömma skivan så vi kan filma =) hehe och även kameran ska laddas och tömmas.

och i morgon på FM ska albin och jag in till Jenna och Malin. Barnen ska leka lite och vi mammor ska fika =))

och på söndag blir det att baka =)) och sen hemfärd på måndag. sen jobbar ju andreas på måndag kvällen/natten igen.

ja uppdaterar om jag hinner i helgen... tänkte jag uppdaterar här innan jag ska hänga tvätt och albin ska sova och allt sådant...

ha de super bra nu allihopa!!!

Inga kommentarer: