torsdag 13 november 2008

vilken dag...

ja idag har det varit fullt upp.

i morse vid 10 så åkte jag och albin in till stan och när vi kom in så gick vi upp till Labb och jag tog lite prover och sen gick vi vidare till Röntgen och hämtade ny kallelse till mig så jag vet när jag ska dit, sen gick vi vidare till Medicin och beställde telefontid och sen vidare till Mödra och fick en ny tid där och sen träffade jag mira och vi gick och käkade på Café kannan och sen gick vi till liten och stor och efter det så gick jag till Öron näsa hals och sen vidare till Avd 7, och hämtade sömnapparaten som registrerar hur jag sover och sen åkte vi hem... så det var hel dag på stan idag...

sen när vi kom hem så badade albin med andreas, mycket populärt han hade badboken och bollen han fick i Libero boxen idag och det var som sagt mycket populärt =))

Nu håller andreas på att laga mat, idag blir det järpar och ris med wokade grönsaker =)) MUMS!!!

så nu ska jag äta!!!

Inga kommentarer: