tisdag 11 november 2008

firande

idag har vi varit på Öppnaförskolan först här i Törnsfall och där lekte vi med barnen och prata och sen pysslade vi lite.

sen bar det av hem och hämta andreas och sen in till elvan och där mötte vi Mira och Joel mycket trevligt =)) efter sångstunden åkte vi till Andreas föräldrar och där bjöd dom på landgång, och daimtårta så det blev riktigt gott =))

Så nu har vi kommit hem och nu har vi lagt albin så vi får se om han vill sova...

så nu ska vi se lite på TV och sen blir det att sova lite skapligt idag oxå... inatt fick jag sova och så skönt det är, andreas tog albin igår för jag hade ju inte fått sovit på några nätter. så det var super skönt att få sova... =))
i morgon blir det möte på RK och sen på kvällen så ska jag på Första hjälpen på Elvan, fick med mig Mira med i morgon så det blir roligt...

nehe nu ska jag se på S.O.S familj

Ha de bra allihopa!!!

_____________________________________

DET ÄR KLART MED DEN 20:de IDAG... SÅ DET BLIR EN LITEN MINI RESA TILL MYCKET TREVLIGA PERSONER FRÅN TORSDAG TILL MÅNDAG SKA BLI SÅ HÄRLIGT!!!! VI SES JU ALLDELES FÖR SÄLLAN!! TUR DET FINNS TELEFON!!!!! SKA BLI SÅ JÄK*A ROLIGT!!!!!! =)))

_____________________________________

Inga kommentarer: