fredag 21 november 2008

Jaha nu är vi här feber är borta i alla fall, men förkyldningen kvarstår... suck vill inte vara förkyld...

igår var vi inne i stan en kort sväng jag åkte bussen in och andreas mötte vi på ludde en sväng....
och sen åkte vi och handlade och sen åkte vi hem och myste, vi åt god mat = TACOS =) jag bara älskar det!!!!
sen la vi albin och sen kollade vi på film och det var super bra =)

sen var det bara sängen som kallade =)

I dag när vi vaknade så låg det snö på marken. så vi myste inne och sen åkte iv in till stan en sväng, både andreas och jag hade fått paket, så blev att åka in och hämta dom, sen gick vi en sväng men var så bitande kallt så vi åkte hem så nu ska vi göra lite mat, blir köttkryta och potatis =) mums

____________________

Thessan: nej det är inte ett hus... avslöjar när allt är klart vad det är för något hihi =)

och jag är glad nu =) hade ett litet depp där men nu mår jag mycket bättre =))
____________________

Inga kommentarer: