söndag 20 juli 2008

Söndag.....

Kunde inte somna i går kväll, var orolig men vet inte för vad, kunde inte somna låg bara och vände och vred på mig, men somnade vid halv 4 tiden, och vaknade sen vid halv 6 när lilleman skulle ha mat, och sen gick jag på toa och det blev så himla ljust ute och nästan exakt samtidigt small det till med dunder och brak... OSKA.... JAG HATAR OSKA!!!! sen kunde inte jag somna om.... när oskan var över så duschade jag och åt frukost

sen vaknade grabbarna och då fick den ena frukost den andra hade fått tidigare, sen åkte jag själv in till stan och Albin var hemma med Andreas, och jag skulle in och handla lite och sen till Bokia och handla kuvert.
när jag kom hem så tog jag lilleman han hade saknat mamma lite, han lugnade ner sig och sen somnade han, och han kör ju med micro sömn så han sov inte så länge men Andreas gjorde mat så gjorde jag i ordning inbjudningarna till dopet så nu ska dom postas i morgon =)). Vi står och väger om vi ska ha faddrar och gudmor och gudfar eller bara något av det eller inget alls.... hua.. jag vill ha allt men vi får se hur det blir.... har inte bestämt mig riktigt än.... inte andreas heller för den delen så vi får som sagt se hur det blir.

Sen satt vi upp tagfläkten som vi hämtade i förrådet i norrköping sist nu när vi var uppe.
och gud så mycket behagligare det blev inne kan jag säga, känner det redan efter kort tid, okej nu har den suttit uppe några timmar.

lilleman vill som vanligt inte sova så har ju fått börjat vagga honom till sömns igen... men ikväll var det förskräckligt vad envis han var fick t.o.m sjunga för honom och då kunde han slappna av.

Så nu ska jag passa på att krypa isäng så man får några fler timmar än i går natt... ögonen går i kors känns det som....

I morgon blir det fika med Malin och kolla på Lindex igen.... NATTI NATTI.... **SNARK***

Inga kommentarer: