måndag 14 juli 2008

Smidigt smidigt!!!!

Nu är Vis över för detta år, roligt var det, Tack Sofie för en trevlig fest i lördags!!!


Idag är det återträff med föräldragruppen, ska bli kul och träffa alla igen, och fler blir det oxå, vi ska slås ihop med en annan grupp för vi var så få i våran. ska bli kul och se om man känner någon där, annars ska det bli kul och lära känna nya människor, =))

Men jag saknar ammandet, lite.... det är väldigt smidigt med flaska måste jag säga, och Albin mår bättre och det är ju huvudsaken.... men det är bara ibland jag saknar ammandet, det är mycket smidigare och kunna äta vad man vill när man vill, och iof jag ammade var som helst, gjorde inte mig ett dugg och sätta mig mitt på stan eller bland folk, vill folk titta så får dom titta om dom tycker det är roligt, jag brydde mig ju inte... nu kan man fortsätta göra det man gjorde innan fast albin äter man ger honom flaskan och så fortsätter man.... smidigt......

Nu har vi även fått iordning på det trådlösa riktigt skönt att slippa alla sladdar och skit, och även sitta med datorn i trädgårn och surfa =)) skönt skönt =))

Dopet är bokat, i september blir det så idag ska vi åka ner och kolla vad det kostar att hyra partytält, om dom är där vill säga...
vi blri ju rätt många så skönt att ta lite tak över huvudet =)). vart vi ska vara efteråt är inte klart än men snart så, inbjudningarna är klara ska bara skrivas ut Jag har ju gjort dom själv =))). riktigt fina blir dom, hoppas bara på att dom blir lika bra på pappret.

Men servetterna beställer jag smidigare så hehe =))

Nej nu ska jag äta frukost sen göra mig i ordning och sen åka in till stan.....

Ha de bra allihopa!!!

1 kommentar:

Hannah sa...

Vad kul att ni har fixat datum till dopet :) Är en del att göra va? Hoppas det blir en toppen dag iallfall :)