söndag 27 juli 2008

Pengar och Grillat

fan vad jag hatar pengar det är bara så!!!! får ge mig upp i morgon (läs idag) klockan 7 PÅ MORGONEN till Kvantum... HATAR DET men måste man så måste man!!!


Idag (lördag) så åkte jag in till stan och kollade på MC-kortegen med Camilla, Ronja, Tessan, Tommy, Emilia, Kevin och Melvin,
jätte många Hojjar var det.... och många som var mycket fina!!! och många häftiga!!!

Sen när jag kom hem så messade jag till Andreas och frågade om han kunde komma och hjälpa mig och bära, då ringer han och säger men jag kör ju ved ju, så det var bara att hämta potatisgratängen och lite och ge sig iväg =))
kom bort och dom konka och bar för fullt!! så duktiga så.
Sen kom tessans mamma och pappa dom var barnvakt åt Fanny och Robin.
Sen blev det grillat, så gott så gott så =))

Sen nu har vi kommit hem och landat albin sover (ett tag i alla fall hoppas jag!!) och jag ska upp vid 7 igen måste till kvantum som sagt var, glömde ju köpa Ersättning idag så måste upp i morgon.

Nej nu ska jag se om jag kan lägga in lite bilder på bilddagboken, och sen är det sängen.

Natti!!!!

Inga kommentarer: