tisdag 22 juli 2008

tyst LJUSPARTY!!!!

Ja nu sitter man här och grabbarna ligger och sover, har varit vaken sen klockan 6, vaknade för lillen skulle ha mat, och tyckte det var onödigt att lägga sig igen skulle ju ändå upp vid 7.
passade på att duscha och äta frukost, var rätt skönt att bara få äta i lugn och ro, var ett tag sen...och rätt skönt att ta det lugnt nu innan vi ska åka iväg.... på våran mini semester.

nu ska jag fixa i ordning mig innan grabbarna vaknar, andreas ska gå upp nu vid 8, och lilleman vaknar när han vaknar, ska plocka fram kläder åt honom oxå, det skulle ju bli varmt så blir nog kortärmat och shorts och sen tar jag med mig varmare.

Ha de bra allihopa och jag uppdaterar så fort jag orkar/hinner.

Kram på er!!

Jag ska ha ljusparty på söndag, vill ni komma?? HÖR AV SENAST FREDAG!!! måste få mer folk annars så ställer jag in!!!

1 kommentar:

Cammie sa...

jag hör av mig på fredag hur det blir på söndag... Ska kolla upp lite grejer innan... Men som sagt hör av mig!!