tisdag 8 juli 2008

Tisdag

Idag har vi varit på stan bytt modemet, slutade funka igår kväll, och sen skulle jag ha pratat med Tom i telenor butiken men han var ledig, får kolla in i morgon om han jobbar så får vi se om han kan lösa mitt problem.

Vi hade ställt bilen på parkeringen vid åhmans och på vägen tillbaka så gick vi en sväng förbi båtmansstugorna, jag har ju aldrig varit där.... jätte mysigt!!

Sen när vi kom hem så gjorde jag iordning albin och sen gav honom mat han äter ju inte från mig längre utan får ersättning, sen plockade ja fram datorn och la in bilder på BDB. Albin är förkyld och hostar något... men det är bättre nu ikväll hoppas på att det är ännu bättre i morgon.

Nu har vi ätit korvgryta med bullgur och det var super gott!!!

och vi ska mysa i kväll orkar inte med mycket mera...

I morgon blir det att åka in till stan och hämta Albins paket som har kommit, och sen ska vi kolla på Gränsö kanal simmet... ska bli häftigt, jag har ju heller aldrig sett det, ska bli kul =))

Ha de bra allihopa och glöm inte att kolla in Bilddagboken (BDB)!!!!!

Inga kommentarer: