måndag 21 juli 2008

trött, varmt och lite blöt om fötterna....

ja det är väl min dag

var inne i stan idag och träffade och fikade med Malin var mycket trevligt får vi ta och göra fler ggr. =))
och varmt och kvavt var det inne istan men gick bra ändå, albin sov nästan hela tiden....

sen gick jag till lindex och ogräs och lite och kollade men ogräs hade slut på napphållare och Lindex var väldigt utplockat på rean.. hittade en body och ett par jeans sen gick jag och postade inbjudningarna till dopet.

sen när vi kom hem så kom tessan förbi så vi fikade mycket trevligt =)) får vi ta och göra fler gånger =))

och vi passade på att kolla in poolen, den är ju lite sne... men hon gav oss tips... och hon hjälpte oss även ut med vattnet så vi blev något blöta om fötterna hehe...
men jag hoppas på att hon är ledig när vi ska göra iordning den så hon kan komma och hjälpa oss =))

trött är man oxå ikväll, albin har hållt låda och är precis slut efter ca 2-2½ timme gungande och vaggande och sjungande, men till slut så somnade han.

och nu ska jag med sussa vi ska ju upp tidigt i morgon, vi ska på mini semester och GÅ OCH GÅ OCH GÅ OCH GÅ vart ska vi tror ni??? GRRRRRR - säger endel oxå...

Ha de bra återkommer i morgon om jag orkar och det itne blir för sent....

1 kommentar:

Cammie sa...

Skoj att åka på minisemester!!