lördag 19 juli 2008

Lååååååångt samtal.....

Har hänt mycket sen sist men orkar inte skriva allt... så det så hehe..
men idag så var jag på stan med camilla och Ronja..... hittade lite kläder till Albin men du får kolla i bilddagboken så kan ni titta på vad jag köpte....

och sen så har jag varit på återkontrollen, behövde ju itne göra gyn undersökningen hade ju redan fått mens så det behövdes inte =))
Vi pratade och pratade och pratade, så härligt att träffa Bettan igen =)) sen började vi prata om preventivmedel, och hon frågade om jag tänkt på något, ja spruta ville jag ju ha då, och då knäcker hon ur sig att jag kan få den här och nu, snacka om att jag blev förvånad... men det var bättre att bli överrumplad än att behöva gå och tänka på det, jag som är så sprut rädd... men det gick jätte bra så nu ska jag gå om 3 månader igen och få en till.. är så himla skönt att slippa massa tabletter varje dag, räcker med mina mediciner... blir nog fler i september trodde ju läkaren oxå... får se vad dom säger då på kontrollen.



Mycket långt samtal är det ikväll och mycket trevligt sådant.... Pratat med Camilla i nästan 3 timmar, =)) vi är bra tokiga... hehe kom på efter 2 timmar och 30 minuter att vi kunde ju ha ringt hem.... hehe ja vi pratade i mobilen HELA tiden.... hehe...

och så har man gjort om lite i bloggen vad tycker ni???? och ni som läser säg vad ni tycker... det är så tråkigt när man inte får någon respons på det man skriver... vet ju inte om någon läser den..... TACK CAMILLA FÖR HJÄLPEN MED VÄGLEDNINGEN!!!!!!

nu har man gjort mat till Albin oxå för han lär snart vakna och vara hungrig...
och nu sitter man och äter alldeles för starka Chili nötter... okej chili nötter ska vara starka men inte så starka... det BRINNER I MUNNEN!!!!! jag vill ju inte dricka för mycket heller så här dags på dygnet.... blir ju att kissa så mycket i natt och det räcker med att gå upp och ge lillen mat, så då vill jag slippa vakna extra bara för att kissa.... vill ju ha sina timmars sömn annars är jag död på dan.....
och man har även hunnit varit ute en sväng och skulle skälla på folk i en jänkare som stod utanför och dunka musik vid klockan 20 i 12 fan har dom inte något bättre för sig en att spela musik på en tom parkering i almvik lixom.... vad fan kan det vara för nöje med det...
men när man kom ut så åkte dom precis... så fick inte skälla idag heller.. **suck** hade varit rätt roligt =))

Nej nu tjatas det från camilla att det är dags att trycka på knappen för uppdatering hehe
det går ju inte så fort när man kollar på blocket samtidigt hehe....

så nu trycker jag på knappen.... GOD NATT!!!! **tryck**

2 kommentarer:

Cammie sa...

Det är bra gumman att lite tjat får dig trycka på knappen uppdatera... hehehehe

Cammie sa...

Varsegod det va så lite så.. bara skoj att hjälpa till!!