torsdag 10 juli 2008

Besök på sjukan

Idag fick vi besöka barn avdelningen, kändes konstigt att gå in där igen... men gick ju bra, fick träffa Björn Eriksson. Vi var ju där för Albins Hosta och förkyldning ringde i morse och fick komma upp efter en timme, kunde ha fått kommit upp tidigare men det hade vi inte hunnit.
Albin fick molypekt, hoppas det blir bättre.


Sen gick vi till Harrys och åt lunch så himla gott var det =))

Sen gick vi en sväng på stan och så... jag tog kort med min nya mobil underbara kort blir det men det ska det väl bli med en 5megapixels kamera.

Sen åkte vi upp till pastors expeditionen och skulle kolla datum för dopet men det var stängt. så vi åkte och kollade i rea affärerna i Allén men det var ju inget att ha alls...
sen åkte vi hem och jag testade att ringa pastors exp. och dom svarade så nu är datum bestämt =) så skönt =)) det blir i sep så mycket kan jag säga nu.
och plats för fika och sådant är klart oxå eller ja måste dubbel kolla bara så det är okej att vara där =)))

Sen åt vi varma mackor senare ikvälll och det var så himla super gott kan jag säga... mums** albin satt i babysittern och när vi var nästan klara så spyr albin något nästan enbart slem... hela han och babysittern var fullt... så det blev att bada albin annars hade han aldrig blivit ren,....


Nu sitter jag hr och ska snart lägga mig är något trött albin vaknade vid 6 i morse och kunde knappt andas så andreas kom och hjälpte mig så vi fick köra med näsfrida och hålla honom upprätt hela tiden annars så slutade han andas men sen fick han upp massor av slem sen somnade albin igen men inte andreas och jag, så jag ringde till BVC och fick sen ringa till barn och resten vet ni....

I morgon kommer Anni och Nicklas ska bli kul och träffa dom igen var länge sen nu dom har ju inte träffat albin än så det är ett tag sen.

Ha de bra allihopa på fredag blir det vis eller ja inte inne på vis men på stan blir det nog ialla fall.
Ska tillSofie först och sen blir det nog stan... jag kör ju ialla fall... =))

Kram!!!


En sak till, DU som tycker jag lägger in "stötande" bilder på bilddagboken, du känner mig varför inte bara ringa än att gå till andra och prata... okej att jag vet att du är feg men så jävla feg trodde jag inte du var!!! trodde du hade mer vätt i ditt huvud faktiskt.... jag har vetat detta ett tag men en sak ska du ha klart för dig att ska du snacka om mig så gör du det med mig och inte med någon annan... fast jag hjälpte er med den stora dagen, jag ställde upp när det var jobbigt, och du ställde upp för mig men man betydde tydligen inte mer som vän..... nu vet jag det!!!

Inga kommentarer: