tisdag 19 maj 2009

R.I.P

idag har varit en både bra och dålig dag...
det bra börjar vi med, vi åkte och handlade en snabbis och sen hem till malin så barnen fick leka lite och malin och jag åt lunch, ja barnen oxå så klart =)
sen åkte vi och hämtade lucas sen ner på stan sen hem och ta det lungt har haft ont i huvudet hela dagen mår inte alls bra men det skulle ju bli oska i natt så kan vara därför brukar må såhär då + att man knappt har sovit något dom senaste dagarna /veckan.
så jag fick isäng lilleman vid 10 i kväll så nu ska jag snart gå och lägga mig...

sen till det dåliga var att jag kollade i akvariet på ynglen och det finns många kvar fast jag trodde många fler skulle gå åt...
så när jag kollade in dom så fick jag se att en av mina favvosar har dött... stackarn det handlar alltså om scalaren... R.I.P

nehe nu ska jag göra välling och ta panodil sen lägga mig... natti natti på er!!!!

Inga kommentarer: