onsdag 27 maj 2009

Vilka underbara dagar det har varit =))

i söndags kom släkten och firade albin och vad grejor han fick =)) Tack allihopa åter igen =))

sen i måndags blev det en lugn dag =))

sen i går morse klockan 4 så bar det av till Ullared =)) sofie kom me bilen då andreas skulle ha hennes bil och vi åkte och gud va laddade vi var =)) så härligt =))
och hittade en hel del så nu är man 4500:- fattigare... men det blev mycket grejor =) vill åka i höst igen och då ska jag ha med mig ännu mera pengar skulle lätt kunna göra av med 10 tusen där alltså =)) hoppas man har ett jobb då så man kan ha mera pengar med sig =))

sen idag så har albin och jag varit ute på bondbacken med öppna förskolan liten och stor och fikat och grillat eller ja albin sov hela tiden dvs säga dom två timmarna vi var där så när jag hade packat ihop och lagt ner allt och började knalla mot bilen så vakna han så typiskt...

sen blir det att åka och handla och sen ska andreas jobba i natt och albin och jag ska mysa hemma =))

i morgon blir det att åka till ALV (astrid lindgrens värld) med öppna förskolan i törnsvall. ska bli super kul =))

nehe nu ska jag slänga i mig en macka och sen ska vi som sagt åka och handla...

jo en sak till glömde jag, dom ringde från lindblomman idag =) albin har fått dagisplats =)) så den 10 augusti börjar han på dagis =))

ha de bra allihopa!!

2 kommentarer:

Karin sa...

Låter som ni har haft riktiga bra dagar, härligt! Grattis till dagisplatsen, vad roligt för Albin att få träffa massa kompisar nu! Hoppas vi kan höras och ses snart... sommarlovet börjar nästa fredag, 5/6, bara lääääängtar nu!
Ha det gott! Kram

ENYA sa...

Ja, grattis igen då! Bra då får Jenna ha sin kompis på dagis oxå!!!