lördag 9 maj 2009

Idag mötte jag upp malin nedanför här och vi skulle gå till Ö&B och vi gick in på Netto och kollade lite hittade inte mycket, och sen gick vi vidare men när vi kom nästan fram till Simhallen så kom vi på, Visst ja vi skulle till Ö&B jaja vi fortsatte i alla fall ner till stan och kollade lite på marknaden och sen ringde pappa och dom var i stan så jag mötte upp dom i hamnen och vi knallade upp på marknaden och gick lite sen åkte vi till Willys och handlade lite sen vidare ut på gränsö och kollade in ljusstöperiet och gick och kollade lite, sen ut till sandviken och kollade lite men det blåste så jäkla dant så vi åkte in till stan igen och hem till oss och sen vidare till Torino och käkade jätte gott och sen bar det hemåt för pappa och Eva, andreas och jag gick upp, jag gick och la mig på soffan hade så ont i huvudet och magen så jag somnade och sov en stund mår bättre nu...

ska se på film och käka lite macka sen blir det sängen

Inga kommentarer: