tisdag 5 maj 2009

idag har vi varit på öppna förskolan och lekt och sjungit.. sen gick vi på stan en sväng jag och albin, kollade lite och hittade lite men köpte inget är ju ingen ide när man ska till Ullared snart vill kolla där först om man säger så...

sen åkte vi och hämtade andreas och åkte till Esplanaden och sen hem och käka andreas har ju varit fastande så han var rätt hungrig, men det var vi alla så vi käkade lite och sen åkte vi bort till Jätte och pratade 1års kalas som är snart...


i morgon ska vi på födelsedags kalas om inte albin är sämre han hostar igen får se hur länge han sover annars blir det nog soffan inatt.. har ju knappt sovit något på några nätter här nu och ont i kroppen har jag av det rematiska men det vänder snart hoppas jag om det blir bra väder snart igen =)) vill ha sommar!!!!!

Hehe nu ska jag krypa i sängen passa på att sova medans lilleman sover fast jag tror ju inte han sover så länge...

1 kommentar:

Johanna sa...

har du provat att höja upp huvudänden på hans säng när han hostar?? vi brukar göra det med linus å han brukar sova mycket bättre då när han e förkyld:) tror nog att vi ska behålla spjälisen för framtida bruk:)