torsdag 14 maj 2009

idag så har vi varit ute och gått först så gick vi och mötte upp malin och jenna och sen vidare till stan och sen till Kulbacken på Museumet och hämtade bilderna från babysimmet (undervattens bilder)
och sen gick vi vidare till stan igen och vi gick och käkade lite på Cafe kannan så gott så =)) tyckte barnen oxå, albin åt risifrutti idag för första gången det var riktigt populärt =))
sen gick vi vidare och kollade lite sen gick vi och hämtade mina smycken jag har lämnat in för värdering var inte någon höjdare skulle inte få mycket alls för dom.

sen gick vi vidare till bussen och åkte och hämtade lucas och sen hem en snabb sväng till Malin och sen vidare till Julia och barnen lekte medans vi mammor snackade =)

sen åkte vi bort till jätte en sväng och sen hem och käkade albin gillar korv stroganoff och Ris =))
sen så har jag lagt lille man eller ja han somnade själv i sängen dock skrikande men jag ger mig inte så när han lärt sig att somna i sängen så ska vällingen bort på natten!!

nej nu ska jag fortsätta ha de bra allihopa!!!

Inga kommentarer: