söndag 19 juli 2009

jaha nu var det ett tag sen jag skrev här, vi har hunnit med lite i veckan hehe
i måndags så var vi på jätte och i tisdags så kom fia och patrik så vi gick en sväng på stan sen till jätte och grilla och sen hem och sova. i onsdags så bar det av till ekön och bara slappa och sen grillade vi MUMS!!! sen i torsdags så var vi på jätte och klippte häcken och sen kom patrik och katta och vi badade och sen grillade vi och sen åkte vi ner till stan och kollade lite och vi gick även in på mässan och jag köpte mig en percing till örat =))

fredagen spenderades på jätte och klippa gräs, klippte även busken på framsidan och sen badade vi med =)) och käkade god sommar mat

ja mycket grilla har det blivit =) men man får passa på =))


i går så var vi hos malin och jenna och lekte lite =)) var ett bra tag sen måste bli oftare nu
sen tog julia och jag och barnen sällskap till högö och sen gick jag och albin och mötte upp andreas och vi åkte bort till volvo träffen fanns många fina bilar =))

sen åkte vi bort till jätte och fikade och pratade =))

sen blev det att åka till kvatum andreas var sugen på godis så vi åkte och köpte det och sen hem och lägga lilleman sen lite mys framför tv och sen blev det sängen

idag står det städning på schemat!!!

1 kommentar:

Tess sa...

hittade ni ingen närmare affär än kvantum. ;-) haha