måndag 6 juli 2009

Hej allihopa!!!

idag har varit lungt men ändå fullt ös... albin bara går och går och går hehe så härligt att se när han stapplar fram... trillar och reser sig upp och kämpar på =))

albin och jag åkte till raksha en sväng och sen vidare till RK och fixa lite och sen körde vi ner raksha till sin lokal och sen åkte albin och jag till svärmor och lämnade en present till henne, en indisk helkroppsmassage på nya spat ute på Gränsö =)) det behöver hon =)) och hon blev super nöjd =)) härligt =)

sen åkte albin och jag och handlade och nu har albin sovit ca ½ timme la in honom straxt efter 11.... ja han sov en powernap på en timme här ikväll och sen vaknade han och kunde inte somna om men nu sover han och det ska jag oxå gå och göra...

i morgon blir det att ta med grabbarna ner till stan....
onsdag är det läkarn och sen till gränsö och kolla på kanalsimmet.
torsdag vet jag inte riktigt än...
fredag blir det visfestival
lördag nattvandra
söndag SOVA
måndag - fredag njuta!!!!





Jag vill gå kurs i bugg och tänkte passa på att gå vecka 31 (torsdag-lördag) på Gränsö när det är Sweden Dance där ute, är något sugen på att följa med???? jag går nybörjar bugg så vore kul om någon mer gick den så man kan ha sällskap =)) Hör av er snart måste boka danspass =))

Inga kommentarer: