fredag 3 juli 2009

har glömt och säga att albin har börjat gå =)) han börjar bli stora killen!!

idag har man även beställt 200st kort =)) ja foton alltså... ska bli kul och se när dom kommer då är det bara att sätta igång och scrappa och göra iordning fotoalbumet =) ska fixa ett album med albin på hela första året =)) har inte bestämt mig riktigt hur jag ska göra men har varit ute lite på nätet och kollat och fått lite ideér =)) aldrig fel=))

nehe nu ska jag duscha och sen ska vi åka en sväng kanske bada =) om oskan håller sig borta det mullrar lite på håll här... iof skulle vi behöva en rejäl skur och oska så det värsta av den kvalvilma värmen försvinner...

nehe nu ska vi göra iordning oss ja jag först och sen albin sen bär det av... vi måste köpa present till svärfar oxå vi ska dit i morgon på kalas men innan vi ska dit i morgon blir det stadsparken där det är massa jippon och uppträdanden nej nu måste jag hoppa i duschen ska bli super skönt...... ha de bra

Inga kommentarer: