onsdag 8 juli 2009

Idag har jag varit hos läkaren och fick träffa en som inte visste och inte förstod mig... känns lite tråkigt men vi får se vad proverna visar...
sen åkte jag till apoteket och skulle hämta medicin men det fanns inte något så fick gå tillbaka till läkaren och säga till och hon skulle kolla på det

får se om hon hör av sig i morgon... vill inte ha mer medicin äter redan 6tabletter på morron och 6 till under dagen om det är en dålig dag annars så tar jag "bara" 3tabletter på morron och kanske till kvällen om jag har ont men ändå...

efter apoteket så åkte jag hem och hämtade grabbsen och vi åkte och hämtade en säng på kupan och sen vidare till Gränsö och kollade på simmet och det var ju helt rätt som vann 2tjejer med visfestivalen på huvudet =)) jag funderar på om man ska simma nästa år någon/några som hänger på?? skulle vara super kul =))

efter det åkte vi och lämnade av sängen hos andreas föräldrar så jag kan laga den lite och fixa till den...

sen åkte vi hem och käkade lite och sen somnade jag i soffan och vaknade kvart över 6, blev lite länge men det var så skönt =))

sen käkade vi lite mat igen hehe och sen har andreas åkt och jobbat och albin sover hoppas jag har nattat om honom en gång men nu borde han sova... stackarn blev så rädd idag när han trillade ner från soffan men han mår bra och inget hände han landade på kuddar + att jag tog emot honom men han blev rädd ändå... stackarn...

så nu ska jag lägga in kort och se om jag kan beställa 100 foton till =))

ha de bra!! kram!!!!

2 kommentarer:

soffi7 sa...

Tack så jätte mycket! Nybörjare på det där med att fotografera. Men tack!
Det är första gången som jag nattvandrar. Vill testa på det först innan jag kan säga om jag är intresserad. Men jag ska i alla fall gå lördag till söndag. När ska du gå?

soffi7 sa...

Ja vi får se vad som händer. Vet ju inte alls hur det fungerar. Skulle i ala fall mötas 22 på centrumgården. ska du in på ruinen också?