tisdag 28 juli 2009

jaha nu var det ett tag sen igen...
vad har man gjort då.. jo hela familjen var ute på Gränsö i torsdags och kollade på MC-mässan =)) och sen åkte vi och käkade Kina =)) mums säger jag bara älskar det!!
i fredags så åkte vi tidigt till Norrköping och bytte däck på bilen och sen åkte vi till pappa och packade in alla grejor i nya lägenheten =)) SÅ SUPER FIN ÄR DEN =)) och sen gick vi ner till den gamla lägenheten och hjälpte eva att packa och sen körde vi upp och packade upp och åkte ner och packade och upp och packade upp hehe ja alltså det är inom samma hus han har flyttat bara några trapper upp hehe.
och så fortsatte vi och köra även när pappa kom hem så vi käkade i nya lägenheten och vi sov även där och på lördagen så gick hela dagen åt att köra grejor och vi började även att städa. jo andreas och jag tog en paus från flytten och åkte och köpte tyg till gardinerna som jag ska sy till oss så snyggt kommer det bli i lägenheten med lite nya gardiner =))
och sen i söndags så städade vi oxå och i går oxå på FM sen gick vi upp på stan och handlade lite =)) albin fick sig en ny t-shirt och jag strumpor, lite scrapp grejor som var SUPER BILLIGT på Claes Ohlson dom hade rea nu =)) sen i dag så packade vi och sen åkte vi upp och köpte varsin hårddisk så nu har vi lite mer utrymme hehe =)) och nu är vi hemma och har hunnit packa upp allt och i morgon blir det att tvätta och gå ut en sväng men sen in och städa och sen måste jag komma ihåg att vattna blommorna....... annars har jag inte några blommor kvar... eller gröna växter i alla fall

nehe nu ska jag äta något sen bli det sängen tror jag eller tv en stund sen sängen... ha de bra allihopa!! Kram kram!!

1 kommentar:

Malin sa...

Så ni har flyttat? Större? Mindre?