onsdag 29 juli 2009

ja igår blev det mys framför TV:n och idag fick man sov morron utan att man visste om det hehe andreas var uppe med albin när jag vaknade jag som alltid brukar vakna när albin vaknar... men skönt med sovmorron
sen idag så kommer rörmockarn och börjar i badrummet... och nästa vecka kommer mattläggaren


idag så blir det att börja riva ut badrummet och sen blir det att åka till Jätte och duscha med tanke på att vi inte kan det nu här hemma... kommer sakna duschen i två veckor.... tur man har jätte nära och bra =))

sen blir det att i morgon fortsätta i badrummet och sen ska vi väl hinna med och fixa med lite annat oxå vill sy gardinerna =))

____________________________
Malin: nej vi har inte flyttat min pappa har flyttat.

1 kommentar:

Malin sa...

Ja, jag läste lite väl fort. Såg det sen, när jag var lite mer uppmärksam.