torsdag 4 juni 2009

oj nu har jag varit sådär dålig på att skriva igen...

har varit på barn med albin, fick medicin för astman så vi ska prova den en månad sen ska vi höras och se hur det har gått

sen har vi varit på BVC och killen växer.. nu väger han 11930g och är 80 lång det är ju inte konstigt att kläderna blir försmå....

idag åker albin och jag till Norrköping och kommer hem på lördag eller söndag. och det blir kalas på lördag =)) vi kommer vara super fina albin och jag =))

nehe nu ska vi åka så ha det bra =))

idag hämtar jag en ny vagn föresten =)) hehe den 6 i ordningen =))

3 kommentarer:

Malin sa...

Åh stackarn hoppas medicinen hjälper...
Jag hajar till varje gång jag läser en vikt på nåt barn.. Loke vägde 12,3kg för 1 mån sen hahaha.. hade ångest för o lägga honom på vågen ett tag, men de har gått över nu.. men han är ganska lång oxå, han va 77cm den 8maj..
Ha de så trevligt i norrköping, o hoppas vi kanske kan ses någon gång.. kanske ihop med Tess?.. kram

Johanna sa...

hoppas ni blir nöjda med den. vi tycker den varit super bra hmmm undra om man kommer sakna den något:) hehehehehe fast jag ska nog köpa en ny vagn på måndag:) wiiiiiii

Thezza sa...

Tjohoooo... Jaa han har blivit en stor kille nu... Fan tiden bara springer iväg tycker jag... =)
Såg att du hade kvar min gamla blogg som länk... kolla in hemsidan istället.. =)

http://thezza.webgain.se

Ha det fint..

Kram Thezza