onsdag 24 juni 2009

Idag har varit en underbar dag =))
albin och jag åkte hemifrån vid halv halv 12 tiden, och vi åkte till skroten och kollade och sen till mekonomen och sen mötte vi upp min pappa och käkade en grillad med bröd=)) och sen åkte och kollade på båtar och sen vidare till Outletten och sen bar det av hem en sväng för att hämta lite papper och morron prov och sen åkte vi till sjukan för jag skulle ta prover, men då knäcker dom ur sig att dom proverna måste vara tagna innan klockan 10... SUCK säger jag bara...så blir i morgon att åka upp innan 10 så jag blir av med det...

sen bar det av till lysingsbadet och sen vidare och hämta andreas och sen vidare till Andreas föräldrar för en fika sen vidare för att kolla på hus =)) men som sagt vi tittade bara =))

sen åkte vi till Outletten igen för andreas skulle byta ett par byxor och sen åkte vi hem för att käka och nu är klockan väldigt mycket så nu ska jag gå och packa till i morgon då vi ska åka till Lysingsbadet och bada =))

ha de bra allihopa!!

Inga kommentarer: