söndag 7 juni 2009

nu är man tillbaka från Norrköping, eller ja vi kom i går em, längtar redan tillbaka... vill verkligen flytta upp men andreas vill inte så blir att stanna kvar... tills han har ändrat sig hehe om han gör det.
fast man trivs ju västervik är ju inte det men skulle trivas bättre i norrköping men men...

åter till helgen, albin och jag var på biltema och Ikea i fredags och hittade lite bland annat en förvaring till toaletten, har kostat 250 kr men kostade nu bara 39 kr =)) så kunde inte låta bli att köpa en. bilden här nedanför är av samma serie men den står på ben och är med två luckor, bilden visar väggskåpet.
sen i lördags så tog vi en promenad till stan men var inte mycket att ha, sen åkte vi på kalas Ella fyllde ju 4 år. stora tjejen nu... =))
sen efter det så bar det av hemåt igen och pappa och eva åkte ner till husvagnen, albin och jag skulle ha följt med men jag mådde inte hundra så ville åka hem och sova i min egen säng. när jag kom hem och lagt albin så hade jag feber och ont i kroppen. så det blev panodil och ipren sen i säng. sov inte bra men sov i alla fall... och i dag är febern borta och efter en middags lur när andreas vaknat så mår jag bättre i kroppen oxå så nu ska jag bara skriva klart här och kolla lite sen blir det att lägga sig så man kankse får sova något inatt... har lagt om albin precis så hoppas han sover något nu i alla fall så man slipper sitta uppe i natt.
___________________________________________
Malin W: Ja absolut måste vi ses hojta till när du är i västervik så ses vi!!!!
Johanna: Ja vi är nöjda med vagnen =)) blir jätte bra hos pappa, det ända som är att när det inte är vikt fram så vobblar hjulet men det ska jag fixa med en tyngd fram =)
Thezza: Ja tiden går fort och han växer så det knakar fortfarande =)) japp har ändrat bloggen nu =))

1 kommentar:

Thessan sa...

Vilka envisa karlar vi har, du och jag! =)