onsdag 17 juni 2009

ja idag vaknade man runt klockan 8... av mig själv, ja det brukar man ju göra men jag menar utan barn skrik eller någon klocka som ringer... albin sover fortfarande men är på G att vakna han hade feber igår men dock inte så mycket men får se hur det är idag. ska åka upp med honom om han har feber till barn och så sitter jag där tills dom tar emot mig...

igår postade jag sepmers koderna... får se när dom är registrerade då ska jag beställa hem lite... får se vad det blir....

idag om albin är feber fri så ska jag åka ner till liten och stor tänkte jag och om han har feber blir det till barn ist har laddat väskan med både välling, dessert och gröt och mat så jag är laddad för en dag på barnmot. med väntan...

nehe om man skulle plocka upp lilleman ur sängen (dock inte vaknat än) sen äta lite frukost och sen kolla vart man ska idag...

nehe ha de bra allihopa!!

1 kommentar:

Tess sa...

du har en semperkod här med som du glömde sist. den ligger på fläkten här.