onsdag 10 juni 2009

hua idag har inte varit en dag som man inte vill ha....

först så hade albin feber i morse, men fick dra ut honom då jag skulle till medicin och ta prover och träffa läkaren.
sen ikväll så har febern stigit så han hade nu ikväll 41grader... och han har legat mellan 39,9-40,5 hela dagen... stackarn... så har pratat med sjukvårdsuppl. ville det bara för han har krampat innan, så skulle ge honom 1½panodil/3h och ½ipren/3h, stackarn... tråkigt att behöva väcka honom i natt om han sover för att ge medicin men huvudsaken är att vi får ner febern...

i morgon ska jag till läkaren
på fredag ska jag nattvandra =))) (om albin är bättre)
och lördag blir det loppis på stan om det är bra väder... ska åka och köpa ett partytält i mrgon =))

nehe nu ska jag ta min medicin och lägga mig hoppas man får sova ltie innan man ska ge lilleman medicin igen...

natti natti

Inga kommentarer: