måndag 22 juni 2009

jaha då har det varit midsommar och allt

på midsommarafton så åkte vi till pappa och Eva i husvagnen och Rose-Marie och Ingmar och vovvarna var med oxå =)) mycket trevligt =) blev att åka hem på kvällen,
sen på lördagen så blev det lugnt albin och jag åkte och handlade lite och strosade lite inne på Ö&B sen åkte vi hem och jag gjorde potatisgratäng och stekte kött och gjorde sallad och hemma gjord aioli =)) så gott...
blir att göra det nästa vecka igen eller om man passar på i helgen =))

sen i går så åkte albin och jag till pappa i husvagnen igen.. så skönt att komma ut där det är så jäkla härligt på Ekön =)) bara älskar det stället alltså!!! så blir att vara där mycket i sommar=))

idag så åkte albin och jag till statsparken och mötte upp Jenna och barnen =) så roligt har vi haft!!! sen så gick vi en sväng på stan och sen blev det att dra sig hemåt jag skulle vara borta igen vid 17tiden.

så vid kvart i 5 så åkte jag till kupan på möte och sen åkte vi ner till Statsparken och spelade minigolf och sen gick vi till sahara och åt så gott!!! jag tog vitlöksbröd med tsatsiki till förrätt och sen tog jag fläskfilé med tsatsiki och pommes såååå gott!!!!!!
och nu är jag hemma igen var hemma för en timme sen det har varit super trevligt =)) tack allihopa!!!

Nehe nu ska jag se färdigt på Beck, jag har sett den massa av gånger men kan se den massa gånger till

sen blir det natti natti för mig!!!

vill bara säga att jag älskar mina killar!!!!

Inga kommentarer: