måndag 26 januari 2009

tillbaka nästan helt i alla fall

ja nu är man lite på benen i alla fall, nej då i dag mår jag rätt så bra faktiskt, får jag knapra panodil ett par dagar till så blir det helt bra. jag snörvlar lite fortfarande men inte alls som innan så det är skönt det går åt rätt håll i alla fall =))

Jag hoppas jag är lika pigg i morgon så det inte bara är en topp.....

men jag måste erkänna jag sitter hellre på toan i två dagar än har detta.... hatar att vara genom förkyld...

åh detta år är nog första året på länge som jag längtar till att fylla år... hehe och en hel månad är det kvar eller ja inte riktigt hehe... men jag längtar faktiskt =)) ska bli så jäkla roligt eller hur tjejer???

nehe nu ska jag se färdigt mitt favvo program Prison Break sen ska jag se om man kan sova lite lilleman har inte heller sovit så bra några nätter nu så får se hur det blir inatt men förbereder mig på att vara uppe hela natten och sitta i soffan med honom... han är inte sjuk men han vill inte sova.. vet inte om det är drömmar eller vad det är...

Och i morgon får man se om man får lite pengar iof dom kommer försvinna lika fort som dom kommer...

jaj ha det bra allihopa!!!!

Inga kommentarer: